Uwaga!
Trwa aktualizacja i konserwacja serwisu
Informacje ogólne
Stacja Zielona Góra Główna
Zdjęcie satelitarne stacji
Odrzańska Magistrala Kolejowa
Linia nr 370
Rozkład jazdy 2017/18 Zielona Góra - Węgliniec
Rozkład jazdy 2017/18 Zielona Góra - Węgliniec
Rozkład jazdy 2017/18 Głogów - Zielona Góra cz. I
Rozkład jazdy 2017/2018 Głogów - Zielona Góra cz.II
Rozkład jazdy 2017/18 Głogów - Zielona Góra cz.III
Rozkład jazdy 2017/18 Głogów - Zielona Góra cz.IV
Rozkład jazdy 2017/18 odc. Zielona Góra - Głogów cz.I
Rozkład jazdy 2017/18 Zielona Góra - Głogów cz.II
Rozkład jazdy 2017/18 Zielona Góra - Głogów cz.III
Rozkład jazdy 2017/18 Zielona Góra - Gorzów Wlkp. cz.I
Rozkład jazdy 2017/18 Zielona Góra - Gorzów Wlkp. cz.II
Rozkład jazdy 2017/2018 Gorzów Wlkp. - Zielona Góra cz.I
Rozkład jazdy 2017/2018 Gorzów Wlkp. - Zielona Góra cz.II
Historia
Historia kolei w Zielonej Górze
Kolejka Zielona Góra - Szprotawa
Niezrealizowane połączenia kolejowe
Archiwalne rozkłady jazdy
Beuchelt i Zastal
Okoliczne stacje i przystanki
Buchałów
Czerwieńsk
Letnica
Zielona Góra-Przylep
Zielona Góra-Stary Kisielin
Zielona Góra Nowy Kisielin
Słone
Menu kolejowe
Rozkład jazdy
PKP strona główna
Zmiany w kursowaniu pociągów
Aktualne kursowanie pociągów
Multimedia kolejowe
Galeria kolejowa
Filmy kolejowe
Uwaga!
Trwa przywracanie i odtwarzanie galerii. Zdjęcia i kategorie mogą być błędnie wyświetlane. Za utrudnienia przepraszamy!
Strona główna
Galeria
14 Lódz Kaliska - Forst (D)
Bukowina Bobrzanska (Buchwald)
004. Zblizamy sie do obszaru z ograniczona szybkoscia ruchu
005. Rozejscie sie torow
006. Widoczna pozostalosc po drutach sluzacych zmianie zwrotnic
009. Rozebrana czesc polnocnego toru na wys. 331,2
010. Rozebrana calkowicie czesc toru na polnoc od glownego
011. Wykopane z ziemi podklady lezace kiedys na torze poludniowym
012. Fotografia podkladu na rozebranym torze poludniowym
013. Tak obecnie wyglada tor najbardziej na poludnie od toru glownego
014. Tkwiace w ziemi podklady dawnego toru poludniowego
015. Odwracamy sie w kierunku Szprotawy
016. Tor najbardziej na poludnie od glownego i widoczny slupek 331,3
017. Zdemontowane podklady z toru najbardziej na poludnie. Ten pochodzi z 1969 roku
019. Zdemontowany tor polnocny i slupek 331,6
020. Znak ostrzegajacy przed przejazdem kolo budynku dawnego dworca
018. Podklady toru polnocnego
021. Te podklady toru polnocnego w wiekszosci pochodza z 1971 roku
022. Sterowanie przejazdem na drodze powiatowej
025. Szyna na torze glownym
024. Napisy wygrawerowane na podkladzie toru glownego
023. Zblizamy sie do ograniczenia szybkosci
027. Rownia obecnego przystanku w Bukowinie Bobrzanskiej
057. Pozostalosci po szlabanach oraz mocowania naciagu obslugi semaforow i zwrotnic
043. Rozebrany posterunek droznika
044. Budynek dworca wraz z rozebranym posterunkiem droznika
Poprzednia
1
2
3
4
Następna