Uwaga!
Trwa aktualizacja i konserwacja serwisu
Informacje ogólne
Stacja Zielona Góra Główna
Zdjęcie satelitarne stacji
Odrzańska Magistrala Kolejowa
Linia nr 370
Rozkład jazdy 2017/18 Zielona Góra - Węgliniec
Rozkład jazdy 2017/18 Zielona Góra - Węgliniec
Rozkład jazdy 2017/18 Głogów - Zielona Góra cz. I
Rozkład jazdy 2017/2018 Głogów - Zielona Góra cz.II
Rozkład jazdy 2017/18 Głogów - Zielona Góra cz.III
Rozkład jazdy 2017/18 Głogów - Zielona Góra cz.IV
Rozkład jazdy 2017/18 odc. Zielona Góra - Głogów cz.I
Rozkład jazdy 2017/18 Zielona Góra - Głogów cz.II
Rozkład jazdy 2017/18 Zielona Góra - Głogów cz.III
Rozkład jazdy 2017/18 Zielona Góra - Gorzów Wlkp. cz.I
Rozkład jazdy 2017/18 Zielona Góra - Gorzów Wlkp. cz.II
Rozkład jazdy 2017/2018 Gorzów Wlkp. - Zielona Góra cz.I
Rozkład jazdy 2017/2018 Gorzów Wlkp. - Zielona Góra cz.II
Historia
Historia kolei w Zielonej Górze
Kolejka Zielona Góra - Szprotawa
Niezrealizowane połączenia kolejowe
Archiwalne rozkłady jazdy
Beuchelt i Zastal
Okoliczne stacje i przystanki
Buchałów
Czerwieńsk
Letnica
Zielona Góra-Przylep
Zielona Góra-Stary Kisielin
Zielona Góra Nowy Kisielin
SÅ‚one
Menu kolejowe
Rozkład jazdy
PKP strona główna
Zmiany w kursowaniu pociągów
Aktualne kursowanie pociągów
Multimedia kolejowe
Galeria kolejowa
Filmy kolejowe
Uwaga!
Trwa przywracanie i odtwarzanie galerii. Zdjęcia i kategorie mogą być błędnie wyświetlane. Za utrudnienia przepraszamy!
Strona główna
Galeria
436 Czerwiensk Poludnie - Czerwiensk Wschod
Lacznica przed rozpoczeciem prac budowlanych
25. Lesny row z bliska
26. Mijamy row przepustem przy linii nr 358
27. Linia nr 358 widok w kierunku Czerwienska
28. Szyny na linii nr 358 pochodza z 1980 roku
29. Jestesmy po drugiej stronie rowu
30. Na moment podchodzimy blizej rowu
31. Widok na wyciety las po drugiej stronie rowu
32. Ten las jest wyciety w miejscu, gdzie bedzie przebiegac lacznica
33. Przesuwamy sie w strone miejsca, gdzie lacznica polaczy sie z linia nr 358
34. Odwracamy sie do tylu w kierunku rowu
35. Z oddali patrzymy w strone rowu
37. Przesuwamy sie w kierunku polaczenia sie lacznicy z linia nr 358, ale caly czas patrzymy do tylu
36. Jak widac teren powoli zaczyna sie obnizac zrownujac sie z przebiegiem linii nr 358
38. Ta skarpa pojdzie tor lacznicy
39. Km 41,4 linii nr 358 atrzymy nadal w kierunku Czerwieñska
40. Jak widac w tym miejscu konieczna bedzie wymiana gruntu, gdyz teren jest bardzo podmokly
41. Podazamy do miejsca, gdzie nastapi polaczenie torow
42. Jeszcze jeden rzut oka na podmokly teren, po ktorym zostanie poprowadzona lacznica
43. Kolejny row tym razem w km 40,982 linii nr 358
44. To wlasnie ten przepust zostanie wydluzony w zwiazku z budowa lacznicy kolejowej
45. Patrzymy z okolicy rowu na podmokla lake, ktora poprowadzona zostanie lacznica kolejowa
46. Teraz dla odmiany patrzymy w kierunku Sulechowa, tutaj teren tez jest podmokly
47. Slupek km 40,800 czyli zblizamy sie do kolejnego przejazdu kolejowego w ciagu lacznicy
48. Jestesmy coraz blizej przejazdu
Poprzednia
1
2
3
Następna