Uwaga!
Trwa aktualizacja i konserwacja serwisu
Informacje ogólne
Stacja Zielona Góra Główna
Zdjęcie satelitarne stacji
Odrzańska Magistrala Kolejowa
Linia nr 370
Rozkład jazdy 2017/18 Zielona Góra - Węgliniec
Rozkład jazdy 2017/18 Zielona Góra - Węgliniec
Rozkład jazdy 2017/18 Głogów - Zielona Góra cz. I
Rozkład jazdy 2017/2018 Głogów - Zielona Góra cz.II
Rozkład jazdy 2017/18 Głogów - Zielona Góra cz.III
Rozkład jazdy 2017/18 Głogów - Zielona Góra cz.IV
Rozkład jazdy 2017/18 odc. Zielona Góra - Głogów cz.I
Rozkład jazdy 2017/18 Zielona Góra - Głogów cz.II
Rozkład jazdy 2017/18 Zielona Góra - Głogów cz.III
Rozkład jazdy 2017/18 Zielona Góra - Gorzów Wlkp. cz.I
Rozkład jazdy 2017/18 Zielona Góra - Gorzów Wlkp. cz.II
Rozkład jazdy 2017/2018 Gorzów Wlkp. - Zielona Góra cz.I
Rozkład jazdy 2017/2018 Gorzów Wlkp. - Zielona Góra cz.II
Historia
Historia kolei w Zielonej Górze
Kolejka Zielona Góra - Szprotawa
Niezrealizowane połączenia kolejowe
Archiwalne rozkłady jazdy
Beuchelt i Zastal
Okoliczne stacje i przystanki
Buchałów
Czerwieńsk
Letnica
Zielona Góra-Przylep
Zielona Góra-Stary Kisielin
Zielona Góra Nowy Kisielin
Słone
Menu kolejowe
Rozkład jazdy
PKP strona główna
Zmiany w kursowaniu pociągów
Aktualne kursowanie pociągów
Multimedia kolejowe
Galeria kolejowa
Filmy kolejowe
Uwaga!
Trwa przywracanie i odtwarzanie galerii. Zdjęcia i kategorie mogą być błędnie wyświetlane. Za utrudnienia przepraszamy!
Strona główna
Galeria
Stacje węzłowe
Boleslawiec (Bunzlau)
20. Sciana zewnetrzna z ozdobnej cegly
21. Od strony miasta most nie jest jeszcze odnawiany
22. Piaskowiec przykryja zapewne ozdobne cegly, analogicznie do drugiej strony
07. Odrestaurowany most na drodze w strone Zielonej Gory
31. Podejscie na peron I
32. Zejscie do tunelu prowadzacego na peron II
33. w kierunku Zebrzydowej z peronu I na peron II
34. Panowie wyraznie sie ozywili na widok czlowieka z aparatem
35. Tablica na razie oslonieta folia do czasu zakonczenia renowacji fasady budynku dworca
36. Tradycyjne drewniane podpory wiaty peronowej
37. Calkowicie odnowiono stara drewniana konstrukcje zadaszenia
38. Przejscie z budynku na peron I na razie jest zamkniete
39. To juz ostatnie prace przed oddaniem stacji po przebudowie
40. Coz czas robi swoje i szczeliny trzeba jakos wypelnic, chociazby pianka montazowa
41. Tunel do peronu II
42. Pod magazynowym daszkiem odpoczywa stonka SM42-1050 z Zakladu Taboru we Wroclawiu
43. Widok w strone wyjazdu na Legnice
44. Elewacja jeszcze stara ale zadaszenie juz odnowione
45. Lokomotywa manewrowa 401Da-436
46. 401Da-436 w calej krasie
47. Lokomotywa manewrowa 401Da-436 nalezy do firmy z Jawora "Infrakol"
48. To juz prace koncowe
49. Spotkanie wieku XX z XXI. Po lewej nowoczesna architektura peronu II w porownaniu z drewniana konstrukcja peronu I
50. Stary napis popadl w nielaske
Poprzednia
1
2
3
4
Następna